Projekt Fedrigoni 365 vyrobený spoločnosťou Ricoh prinesie každodennú inšpiráciu tlače počas roka 2021.

Inšpirácia na každý deň počas celého roka prichádza spolu s novo vytlačeným Fedrigoni 365 – vysoko individualizovaným kalendárom, vytlačenom na papieroch Fedrigoni technológiou spoločnosti Ricoh.

Spoločnosť Ricoh vyrobila 4 000 jedinečne odlišných kópií kalendára 2021 416pp v desiatich rôznych farbách.

Na obal bol použitý papier Fedrigoni’s Golden Star K, zatiaľ čo Splendorlux bol vybraný pre obálku a Freelife Vellum pre vnútorné strany. Každý kalendár obsahuje 365 umeleckých diel vybraných z viac ako 830 návrhov od kreatívcov z Veľkej Británie.

Vysoko automatizovaný proces typu „od začiatku do konca“ začal sadzbou a rozložením počas kompozície s využitím variabilných údajov FusionPro. RICOH ProcessDirector™ následne stanovil workflow na zabezpečenie plynulej výroby, zatiaľ čo RICOH TotalFlow Batchbuilder™ pripravoval efektívnu sériu úloh a umožňoval centralizované riadenie na monitorovanie a správu rozličných činností.

Pôsobivé výstupy tlače boli vyrobené farebným hárkovým zariadením Ricoh Pro™ C7200sx pomocou neónových farieb s rozšíreným farebným gamutom vybraných z príručky neónových farieb Touch7 spoločnosti Khaos Technologies.

Erwin Busselot, riaditeľ pre obchodné inovácie a riešenia z obchodnej a priemyselnej tlačovej skupiny Ricoh Europe

„Projekt demonštruje schopnosť softvéru spoločnosti Ricoh flexibilne riadiť tak jedinečný výrobný proces. Nápaditý a kreatívny dizajn od týchto talentovaných prispievateľov je taktiež ukážkou obrovskej škály možností tlačovej produkcie, ktoré umožňuje Ricoh Pro C7200x v spojení s Touch7. Boli sme poctení, že sme s Fedrigonim mohli spolupracovať na tomto dynamickom a inšpiratívnom projekte, ktorý dokazuje, že pôsobivý dizajn a vysoko kvalitná, dobre vykonaná tlač vytvárajú silnú kombináciu. Značky a kreatívci sa budú môcť sami presvedčiť, že správna kombinácia sa môže ukázať ako neodolateľne pútavá.“

Fedrigoni_365

Knižku Fedrigoni 365 si môžete zakúpiť tu.
Každoročne je výťažok z predaja 500 kalendárov venovaný na charitu.

Minulými príjemcami boli Nadácia Make a Wish, Shelter and Trees for Cities.
O príjemcovi na rok 2021 sa ešte rozhodne.

Zdroj: Ricoh

KOENIG&BAUER- logo
KOENIG&BAUER- logo