Bruno Müller, generálny riaditeľ Müller Martini, hodnotí účasť na veľtrhu drupa za veľmi úspešnú.

„Drupa 2024 je za nami a sme ohromení skvelým ohlasom! V našom stánku počas jedenástich dní veľtrhu sme mali veľa návštevníkov, atmosféra bola skvelá a sme vďační za všetky pozitívne ohlasy. Podarilo sa nám uzavrieť množstvo obchodov“, komentuje generálny riaditeľ Bruno Müller účasť na drupe.

Po jedenástich bohatých dňoch drupa opäť zatvorila svoje brány na ďalšie štyri roky – aký je váš verdikt z pohľadu Müller Martini?

Naše predstavenie bolo presvedčivé a úspešné, čo sa odrazilo vo veľkom množstve pozitívnych ohlasov a komplimentov, ktoré sme dostali od návštevníkov. Veľtrh sa tešil veľkej návštevnosti a čo je pre nás veľmi dôležité, predali sme viacero strojov priamo na mieste. To ukazuje, že naša ponuka a naše inovácie boli zákazníkmi dobre prijaté. S priebehom veľtrhu sme veľmi spokojní.

Ako prijali motto „Driving the Digital Transformation“ návštevníci veľtrhu?

Naše motto „Riadenie digitálnej transformácie“ trafilo klinec po hlavičke. Na návštevníkov zapôsobilo naše zameranie sa na nové technológie – najmä (ale nielen) v digitálnom sektore a to, ako využívame digitálnu transformáciu v prospech našich zákazníkov. Digitálna tlač sa čoraz viac presadzuje a naše riešenia sú v súlade s trendom. Všetky prezentované konvenčné a digitálne riešenia dali veľa čo povedať a prilákali množstvo návštevníkov.

V mnohých rozhovoroch, ktoré ste viedli v stánku Müller Martini: Čo na návštevníkov najviac zapôsobilo?

Na návštevníkov zapôsobil moderný vzhľad a dobrá atmosféra nášho tímu. Pozitívne bol vyzdvihnutý aj dizajn stánku, ktorý šikovne odrážal inovácie a technológie, ktoré Müller Martini predstavuje. Dokonale prezentované exponáty zaujali návštevníkov a umožnili im zblízka vidieť naše riešenia. Napriek uvoľnenej a priateľskej atmosfére bolo badať, že všetci tvrdo pracovali, aby návštevníkom poskytli poučný a inšpiratívny zážitok.

Aká bola spolupráca s Hunkelerom? Existovali synergie, ktoré by sa dali využiť?

Spolupráca medzi Müller Martini a Hunkeler fungovala od prvého dňa veľmi dobre. So spoločným strojovým riešením v stánku Müller Martini a na dvoch miestach v halách 1 a 8a sme mali jedinečnú príležitosť ešte lepšie sa spoznať a zdokonaliť procesy pre spoluprácu na spoločných projektoch. Túto dobrú tímovú prácu potvrdili viaceré predaje. Úzku spoluprácu a vzájomné porozumenie sme dokázali optimálne využiť na to, aby sme návštevníkom veľtrhu predstavili komplexné a pôsobivé portfólio.

Ako reagovali návštevníci na svetovú premiéru kombinácie Hunkeler/Müller Martini Sheetfolder/Vareo PRO?

Spätná väzba na kombináciu Starbook Sheetfolder od Hunkeler a Vareo PRO z Müller Martini, ktorý bol predstavený vôbec prvýkrát, bol pozitívny. Návštevníci si pochvaľovali bezproblémovú integráciu a množstvo možností, ktoré táto kombinácia ponúka. Veľký záujem bol o zvýšenie efektivity a zlepšenie kvality, ktoré riešenie ponúka.

Digitálna hárková tlač získala na drupe výrazne na dôležitosti. Návštevníci boli preto obzvlášť otvorení novým riešeniam, ako zefektívniť a spružniť proces digitálnej tlače. Kombinácia Hunkeler Starbook Sheetfolder a Vareo PRO od Müller Martini je toho dobrým príkladom.

Ako ste spokojný s predajom uskutočneným počas veľtrhu?

Podarilo sa nám uzavrieť neočakávané aj očakávané obchody a sme veľmi spokojní s predajom. Pozitívne hodnotíme aj naše strategické smerovanie. Prevažne pozitívna spätná väzba od našich zákazníkov potvrdzuje náš kurz a ukazuje, že dobre plníme potreby a požiadavky našich zákazníkov.

„Rád by som využil túto príležitosť a poďakoval všetkým – našim zákazníkom, návštevníkom veľtrhu, organizátorom a samozrejme nášmu tímu, ktorý umožnil túto skvelú výstavu. Tento úspech drupa by sme nedokázali dosiahnuť bez obetavosti a tvrdej práce všetkých zúčastnených.“

Zdroj TS: Müller Martini

KOENIG&BAUER- logo
KOENIG&BAUER- logo