Zákazníci, zamestnanci a obchodní partneri boli medzi 1000 hosťami, ktorí sa zúčastnili slávnostného otvorenia najmodernejšej budovy v Brixene. Pri príležitosti otvorenia rečnili: CEO a spolumajiteľ Christoph Gamper, majiteľ Harald Oberrauch, majiteľ Christof Oberrauch, starosta Brixenu Peter Brunner, architekti Patrik Pedò a Juri Pobitzer (Monovolume) i ďalšie osobnosti spojené s regiónom a realizáciou stavby.

Durst je popredným svetovým výrobcom profesionálnych digitálnych veľkoformátových tlačiarní (LFP) a zobrazovacích systémov, ktorý sa zameriava na inovácie, orientáciu na zákazníka, udržateľnosť a kvalitu. Durst zamestnáva viac ako 700 ľudí a má viac ako 20 pobočiek po celom svete. Spoločnosť prevádzkuje výrobné závody v Brixene v Taliansku a v Linzi v Rakúsku. Jeho história siaha viac ako 80 rokov a je úzko spojená s rodinou Oberrauchovcov, ktorá je teraz v tretej generácii vlastníctva.

Durst_Customer Experience Center
Najnovšie Durst bude pozývať svojich medzinárodných zákazníkov do zákazníckeho centra (Customer Experience Center), s rozlohou 5 700 metrov štvorcových, ktoré je súčasťou sídla a ktoré stelesňuje transformáciu na vysoko špecializovaný high-tech biznis. Integrovaná koncepcia bola začlenená do architektúry budovy, pretože spája nový administratívny blok s výrobnými zariadeniami.

FUTURISTICKÝ PROJEKT dokonale odráža medzinárodný imidž spoločnosti

Dizajn budovy spoločnosti s vežou bol prvýkrát predstavený pred viac ako 50 rokmi, ale nikdy nebol realizovaný. Architekti Monovolume sledovali pôvodný koncept a navrhli ploché, plávajúce „krídlo“ so šesťposchodovou vežou. V novej modernej budove sa nachádza exkluzívne inovačné centrum, moderný showroom a centrálne riadiace kancelárie firmy.

Durst_Customer Experience Center
Projekt, ktorý navrhli architekti Patrik Pedò a Juri Pobitzer, zahŕňa architektonickú a funkčnú integráciu novej stavby s existujúcim zariadením vybudovaným v roku 1963 architektom Othmarom Barthom. Pedò a Pobitzer čerpali inšpiráciu z existujúcej budovy, aby vytvorili plochú konštrukciu krídla, ktoré stúpa do výšky 35 metrov cez šesťpodlažnú vežu.

Durst_Customer Experience Center
Fasáda novej budovy, ktorá je priamo prepojená s historickou pamiatkou, má organicky tvarovaný pixelový dizajn (fasáda má 850 okien), ktorý okamžite pripomína myšlienku fotografie a digitálnej tlače a dáva celej budove osobitnú identitu. Nové sídlo má rozlohu 21 388 m² spolu s 2 800 m² zelene. Pre stavbu sa použilo celkovo 5 000 kubíkov betónu, 430 000 kg ocele a 2 600 m² skla.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=V0LDAyg3VD0

Zdroj: Durst

KOENIG&BAUER- logo
KOENIG&BAUER- logo